Ops i did it again

Ja hej igen säger jag !
Har varit ganska frånvarande den här veckan men det är bara för att jag ville ta vara på den sista lov veckan, och idag började skolan. Blää det känns hemskt och dessutom så fick vi ingen mjukstart utan det var bara " Hej här är erat schema varsågod och gå till er nästa lektion" Ja så hemskt är det .
Fast schemat var helt ok lite för långa dager enligt min åsikt , men det bryr sig inte ledningen om direkt.

I veckan som gått var jag med Emilia och Jessica och så sov vi alla över hos Emilia , vi somnade inte förren halv sex på morgonen så sen var vi ganska trötta men vi hade skit kul så det gjorde inget.
Sen så har jag shoppat lite , jag lägger upp bilder senare .

Nej nu ska jag gå och tvätta ( duktiga lilla jag)

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback