Horror school starts soon!!

                                      

Hola!
Insåg precis att det bara är en vecka idag tills skolan börjar igen , har verkligen ingen lust att sluta ha lov nu så jag tänker inte tänka på det mer nu punkt slut.

Var tvungen att vakna klockan sex i morse för att pappa skulle till jobbet och skjutsade då mig till mamma och vet ni vad jag lyckades somna om när jag kom hit och sov i tre hela timmar!! Shit att jag skulle lyckas  med det är ca 1 av 100 fall men det gick så jag måste varit mycket trött...

Just nu sitter jag och äter upp min choklad kalender för jag har varit för slö för att äta den innan hehehe

xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

söt blogg du hade :)



kolla gärna in min där jag säljer superbilliga fina armband & handsmycken :)



http://candylovesme.blogg.se

2010-01-11 @ 01:50:28
URL: http://candylovesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback