100 inlägg

Hallo! märkte precis att det här är mitt hundrade inlägg sen jag raderade alla gamla, det tycker jag är lite kul!

Har inget vidare att skriva om utom att våra lärare är galna ,andra dagen och vi har redan fått typ 10 läxor shit asså!!! Det känns redan som hela min helg bara långsamt flyter bort i läxor.

annars då min Elle har kommit så jag ska väl ta och prata lite med mamma och läsa den :)

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Jessicalillsmeds - Mulligt är gulligt

Jag är snart 22 år. Kul att du ville svara på frågan men tyvärr blev du inte länkad.. Hoppas allt är bra med dig?

kramar Jessicalillsmeds.se

2010-01-14 @ 13:44:56
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback