Matgömmaren





Hallo! Just nu ser bloggen lite skum ut för att Alexandra håller på att fixa en ny design till mig , har tröttnat på den gamla känns lite för rosa för mig nu.

Idag så var jag och Shadan,Natha och Alexandra och åt på Thai resturangen tills vi var proppfulla *haha* Varje gång någon i klassen kom förbi så drog jag min tröja över maten för att ingen skulle se hur mycket jag faktiskt åt. Har lite fobi för det där *hehe*

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova, har sovmorgon i morgon så jag skickar iväg ett inlägg på morgonen med .


xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: guess who

muppbild 2 haha

2010-02-19 @ 22:38:52
Jag är: Jess

talking about too pink, du ska se min mjukisdräkt ja kmr ha till sälen xP hahahaha :D <33 luv ya

2010-02-22 @ 21:40:10
URL: http://thejessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback