Halv tolv :O!

Hej! vaknade ganska nyss halv tolv , när jag såg på klockan blev jag ganska chockad . brukar aldrig sova så länge. Idag har jag tänkt att föröka få med mig natha till kista en liten stund, behöver desperat nya ansiktsprylar! och gossipgirl boxarna .Sen ska jag nog bara vara med familjen det blir inte sånt nu förtiden. Mamma har klagat på att jag sitter för mycket vid datorn men jag uppdaterar bara er. Nu kommer hon snart med hamburgare ,bra frukost va?

Igår så tittade jag på skavlan där Anna Anka var med och Jay-Z det var ganska intressan hon är verkligen en sådan blond som ger oss dåligt ryckte och Jay-Z var bra synd bara att han inte rappade:( efter så tittade jag på Mona lisas leende vilken bra film, synd att dom inte gör lika bara längre .
reagerade på hur hemskt det måste vara att leva upp till ett sånt samhälle!

      xoxo Emma                 Saknar sommaren!
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: frøya linn

Jag saknar dej Emma :*

Vi måsta sees snart :D

btw lekkert bild :P

2009-12-24 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback