Underbara Goodman

Hallululula! Hahah jag har överskotts energi och vet inte vad jag ska hitta på så jag sitter här och skriver lite för att bli av med den :)
idag så har jag som vanligt sovmorgon och brukar sova till ca åtta kan ni gissa när jag vaknade i morse ? Jo kl 9!!!! hjälp brukar gå ut kvart över så jag fick fixa allt på 10 min men det gick guuud så skönt att vi hade idrott! så efter så var det hem ducha och fixa sig lite snygg ;) skolan var ok men på musiken så skulle vi sjunga ops ( inte för att jag inte kan sjunga , det kan jag ! ee tror jag ialla fall ;)) men vad ska killarna med att stirra och kasta ord ? så jag satt mest tyst eller viskade fram orden :P 

När skoldagen var slut så var det som vanligt att kasta sig på bussen och träffa Kt på stationen och sen vidare till stallet. Vi hade grov rengöring av sadlarna dom blev riktigt fina faktiskt tyvärr blev det då mindre tid åt min älskling som idag var aldelles underbart gosig !! Älskar dig Goodie! köpte nya ansikts prylar nu ihelgen på Kicks tyvärr fick jag inte världens bästa  hjälp men aja det bler en serie från Loreal som heter hydrafrech den fungerar skit bra och man mår super efter istället för jobbiga svidande grejer ...  Nu ska jag snart gå och lägga mig och titta på film som vanligt!

xoxo
Emma 
min sötnos orkar inte fixa ögonen idag men <3 älsk














<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1129891/imblond?claim=5ckj8v8j5ua">Följ min blogg med bloglovin</a>
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linn F

Den såg visst lite läskig ut på ögonen :)

2009-09-30 @ 13:30:13
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/
Jag är: Imblond

Ja jag vet får fixa den någon gång :)

2009-10-02 @ 11:03:08
URL: http://imblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback