Mina älsklingar

Hej! Idag var jag mamma och mina barndoms kompisar/systrar och deras mammor ute på tjejdag! Jätte kul vi var på museum och åt buffe proppmätt!! Det var ett tag sen vi sågs nu alla tillsammans typ tre år sen men det märktes inte lika bra kompisar som alltid. Vi skulle gått på bio med men alla visningar var för sena och mamma är trött så jag kan förstå det, bröderna är verkligen jobbiga nuförtiden:( Men tänker jag efter så är jag ganska trött med kanske ska dra med N på en promenad men jag antar att det blir så att jag ligger i sängen framför tven och sover...zzzz. Ser att jag behöver en ny skrivbords lampa den är nästan totalt sönder.

Är det någon annan än jag som har tänkt på Barbie idealet för tjejer ? Att alla ska vara super skinny och inte ha skrattrynkor och vara helt släta i ansiktet . Men om alla såg ut så skulle man inte kunna se skillnad på folk.
Och alla vill se ut som modellerna men har ni tänkt på hur mycket dom fixar och tricksar med dom bilderna för att få dom att se så perfekta och barbie liknande som möjligt.Ni som går för att andvända t.ex. Botox tänk er för! Tänk på dom som knappt kan le för att dom har stramat till huden så mycket. Var dig själv och se naturlig ut för alla är vackra på sitt sätt och man behöver inte göra så mycket.

Allt från mig!

xoxo EmmaUnderbara systrar!

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback