Småbarnsfest:P

Hallu ! är nu äntligen hemma efter en lång dag. Småbarnsfesten blev lyckad och alla verkade vara glada och alllmänt ruskiga ni vet väl att det är haloween idag? jag stod för sminket som var kul för det hade varit lite dåligt med kunder innan så utropade dom att nu går domarna ut för att leta upp en maskerad vinnare så strömmade det små barn som ville bli sminkade och jag var tvungen att kalla till förstärkning. Aja provet gick bra och hon sa att det såg bra ut så jag får nog ett bra betyg hoppas jag.
Vi slipper klassmötet i morgon så jag kan sova längre jippie !
nej nu ska jag lägga mig i sängen

xoxo
Imblond


ps. har inga bilder idag och jag vet att det varit skitdålig uppdatering på det området sorry ska bättra mig !
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

äR INTE haloween nästa vecka på torsdag???:)

2009-10-25 @ 10:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback