Skoltrött

Hej ! nu sitter jag här i sängen trött som en gris och ska snart gå och lägga mig !
Idag var det skola som vanligt och det hände inget spc som jag kommer på nu. Ridningen gick bra major var väldigt springig idag , han är lite konstig förra gången jag red honom var han jätte seg :S aja sen var det bara att sätta igång med goodman och det gick som vanligt bra. Anälde mig till klubbtävligen den 25 så det ska bli kul hoppas jag  får tarzan som jag önskade...
när jag kom hem var det bara att äta och sen plugga gjorde klart spanskan och en matte uppgift som heter flytta hemifrån men nu är jag helt slut så jag orkar inte skriva mer.

 xoxo Emma
             tyvärr en liten och dålig bild men trött som jag är får den duga..
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback