Missmum

SAKNAR verkligen mamma nu även om hon bara varit borta ett dyngn så känns det som om hon varit borta en vecka! Det ska bli skönt när hon kommer hem i natt!

Nu har vi ätigt pizza på tunnbröd min pappas favorit som jag snott testa det gärna det är jätte lätt!

du behöver: Tunnbröd

Tomatsås

och det du vill ha på sen stoppa in den i ungnen i 200 grader i ca 5 min ! klart!

 

nej nu ska jag ringa pappa och lägga mig i sägen och titta på gossip girl för det är sovmorgon i morrn !

xoxo Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

Vill du hjälpa till att samla in pengar till rosa bandet? isåfall kan du läsa mer om det här: http://lolad.se/

Även om du inte vill skänka några pengar får du gärna gå in och svara på frågan som finns i bloggen :)

hoppas att du har haft en bra dag



/Sanna

2009-10-13 @ 21:30:17
Jag är: Elina

fin blogg :)

2009-10-13 @ 21:30:24
URL: http://eliinalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback