Middag, Sjuk och Bättre

Hej på er ! Idag år jag ganska mycket bättre efter alvedon och massa c- vitaminer :) Pappa och dom andra är iväg och åker båt och jag följde inte med för jag vill inte bli mer sjuk än jag redan är ...
ikväll ska vi ha middag med en annan familj som har små flickor som avgudar mig det kommer bli jobbigt så jag och pappa ska komma på någonstans där jag får vara ifred för att ni vet är man sjuk så orkar man inte så mycket :( Måste plugga till No provet i kraft på måndag med så det var kanske inte bästa dagen.

Var det någon som såg" just like heaven" igår ? Såg den för längesen och tyckte den var jätte jätte bra så jag spelade in den .Ni som såg den var den bra ?

Nu ska jag kolla om det går att titta på film på den här datorn hörs senare !

Klart jag saknar dig Nea!!<3

xoxo                                    
Emma
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Carolina

fin blogg :)

2009-10-03 @ 12:17:54
URL: http://justbreath.blogg.se/
Jag är: Linnea

Haha gumms<33:)

2009-10-03 @ 13:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback