Looooooooovvvvvv!!!

Tjulu! idag så har jag haft matteprov som gick jätte bra men nu tycker jag att jag hsar skrivit allt för mycket om skolan så nu ska jag inte skriva något om skolan på såå länge för det är HÖSTLOV!

Tävlingsshemat har kommit upp idag och jag fick Tarzan jippie jag hoppas värkligen att drt kommer gå bra önska mig lycka till ! Är det någon som vill ha en grön soffa för en hundring typ så kan  ni kontakta mig här den är superfin men nu blir den utbytt för att vi har köpt nya soffmöbler?!
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta på gossip girl och ta igen vilotimmarna jag missat.
Bröderna fyllde år idag så jag är ¨proppmätt! Ska ta lite bilder imorgon så att jag inte ni inte dör utan dom !'

xoxo
Imblond

 

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: N

de e bra E ;)

2009-10-24 @ 12:50:36
Jag är: Linnea

Lycka till på tävingen!!:D

2009-10-25 @ 10:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback