Lovley

Shoo! sitter och tittar både på dom underbara halsbanden från cocco och tittar samtidigt på gossip girl , jag längtar tills boxe nummer två kommer hem till brevlådan TACK PAPPA! jag funderar på att köpa ett sött bakelsehalsband men vi får se jag måste nog spara lite pengar först :) Idag fick vi tillbaka ett prov från spanskan och kan ni gissa vad jag fick MVG! jippie just nu svävar jag på molnmen det är två prov till i veckan så jag måste plugga men just nu är jag för trött och ska lägga mig i sängen. Gant ringde och jackan har kommit hem så nu ska vi bara se om den passar sen så har jag en jacka äntligen !;) Nej nu ska jag lägga mig i sängen !

Vad tycker ni är axelvaddar hiss eller diss jag är dock inte så världs förtjust i dom men är ni ?

xoxo Imblond                         

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linnea

HISS:D

ofc!

2009-10-25 @ 21:35:28
Jag är: Linnea;)

HISS:D

ofc!

2009-10-25 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback