Tävling;)


Är 11 eller 12 gången jag läser den men kan inte leva utan dom :)
Idag var det tävling :)
Det gick ganska bra den här gången , helt felfritt men utan placering men man kan ju inte vänta sig allt på en dag.
Konstigt nog så var jag mer nervös idag än dom andra gångerna så man kan undra om det är framgångs receptet ?
Synd nog så har jag nu insett att jag börjar bli för stor för älskade Tarzan och kommer att vara tvungen att välja en annan häst nästa gång...
Det känns faktiskt inte alls bra för jag och Tarzan går väldigt bra ihop och på ett sätt önskar jag nästan att jag skulle sluta växa.
Nej nu måste jag sluta deppa och lägga mig i sängen och läsa för imorgon är det skola :)

xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback