Skridskor och önskelistor

Hallu! Som sagt idag var det skridskor som gällde och det gick ganska bra även om det nog hade gått bättre om jag lyckats snöra åt dom ordentligt,men,men . Annars har det inte hänt så mycket N kom hem till mig och vi spelade lite wii och snackade som vanligt.
Just nu sitter jag och chattar med Katja och försöker komma på saker till min önskelista det är ju inte så lång tid kvar nu !

 

Igår satt jag och fipplade med pappas iphone och något element spel (ni vet eld,vatten,jord,luft) det var  jätte kul och rogivande så nu får jag väl lov att skriva iphone på önskelistan även om jag vet  att jag aldrig kmr få den:/

Nej ska gå och sova jag lägger mig tidigt rätt ofta nu är typ jämt trött undra varför?!

xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: N

haha emma du kommer säkert få en ny hallå tänk på dinA skinjackor haha med metoning på A ;)

2009-11-10 @ 10:26:20
Jag är: N

betoning*

2009-11-10 @ 10:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback