Plugg plugg och evigheter av mer plugg

Sitter och har precis skrivit klart so religon som ska vara inne imorgon och inser nu att jag inte kan dra till stallet imorgon eftersom jag måste skriva klart svenskan och dessutom träna på No så jag får stå ut en dag till utan min älskade Goodie...
Nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa innan jag försöker sova så här tidigt på kvällen för det är sovmorgon i morgon och jag kände idag att när man nästan somnar över böckerna för den lilla katten som vill ängna hela natten åt att hålla mig vaken på natten med honom och inte på dagen med skolböckerna.
Nej det där blev lite långsökt men som ni kanske ser så är jag trött så ...

Natti Natti

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback