Home sweet home

Hola! Nu är jag tillbaka igen från en riktigt skön resa !
Kom igentlligen  hem igår men var för trött för att blogga och det ska  jag inte be om ursäkt för...
Om sanningen ska fram så är jag fortfarande trött och ska gå och lägga mig i sängen snart ,men bara för att vila kl är ju bara 5.
I Thailand var det jätte fint och jag har blivit härligt brun bilder får ni dock se imorgon då jag som sagt är dödstrött för att ens leta upp kameran.

I skolan idag så var det en relativt skön dag fast jag var rätt seg men vad ska jag säga...det var kul att träffa alla kompisar igen även om lilla N var på elevråds grej med hela sollentuna som en duktig flicka :P


Det var allt från mig hörs imorgon.

xoxo
Imblond
                                                        
                                 
Nedräkning: 1månad o 4 dagar till födelsedagen!
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: N

haha klart jag var en duktig flicka ;) Men du MÅSTE berätta ALLT imorron ! ;) Var ni på Fantasia ? :)

Det är det absolut bästa framträdandet jag någonsin sätt ! och det ligger i (Puket?) man behöver bara ta en tuktuk ;) haha puss puss på daj gumman !

2009-11-05 @ 18:59:43
Jag är: k

när du ser det här .. RING MIG! JAG MÅÅÅÅSTE HA SÅ MKT JAG BARA KAN AV SÄSONG 2, PÅ MÅNDAG! har sett klart allt nu <3

2009-11-08 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback