Frisk ( Nästan)


Jag är frisk !!! A nästan då, har fortfarande lite ont i huvudet men vad gör man. Nu kan jag gå runt lite ialla fall :)
Just nu är jag lite barnvakt åt mina bröder och deras kompis medan mamma är och handlar lite med mats.

Igår var jag på New moon och vad än andra säger den var så jä**a bra så att man dör !!!
Jag kommer drömma om skit snygga Taylor hela nätterna resten av året och måste förhands boka filmen tills den kommer ut på dvd!
Sen eftersom jag inte kommer stå ut med att inte se den tills den är ute på dvd så att jag och N ska gå och se den igen snart någon dag :) Jag vet och jag har hört det förut är sjukt broende...

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linnea

SÅ JÄKLA BRA!!!!!!!! ska se den igen imorrn;)

Edward är 10 ggr snyggare än Jacob ! så ru vet!;)

fast jacob ser väl helt okej ut han medxD

2009-11-22 @ 00:02:06
Jag är: Anonym

Han är riktigt snygg nu om man jämför med första filmen.. :P fin blogg föresten

2009-11-23 @ 21:10:07
Jag är: Anonym

Han är riktigt snygg nu om man jämför med första filmen.. :P fin blogg föresten

2009-11-23 @ 21:10:14
URL: http://daniellae.blogg.se/
Jag är: Daniella

Han är riktigt snygg nu om man jämför med första filmen.. :P fin blogg föresten

2009-11-23 @ 21:10:27
URL: http://daniellae.blogg.se/
Jag är: Anonym

oj förlåt. de blev lite många inlägg :Phaha

2009-11-23 @ 21:11:13
URL: http://daniellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback