Farsdag!!

Fy vad dålig jag är men ni ska veta att jag alltid får en liten svacka efter att jag åkt bort men nu är jag tillbaka!(hoppas jag). Idag är det Farsdag ni glömmer väl inte att gratta dom? Jag ska åka till pappa idag och fira lite, dessutom ska det bli väldigt kul för jag har inte träffat honom på jätte jätte länge!

Idag ska jag som sagt åka till pappa men imorgon ska jag med skolan och åka skridskor och vi får väl undra hur det går!?

ps.Karro du ska få låna men jag måste få tillbaka första boxen först !

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Veronica Berggren

sv: suck ,tror de det seriöst? :O

2009-11-08 @ 10:32:51
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback