Agnes


       


Mamma var nere och handlade lite och då så köpte hon hem senaste elle som är min favorit tidning btw.
Bläddrade runt lite bara men fastnade i ett repotage om Agnes vår idol angnes alltså. Hon har blivit väldigt populär utomlands och jämförs med Beyonce, jag blev riktigt glad när jag läste det för om man tänker efter så är hon den som lyckats bäst av alla idolstjärnor!

Och nu berättade hon också att hon har en kärlek som hon var väldigt förtegen om men till slut slapp det ut det är dumduttutudum Vincent Pontare .
Jag gläds verkligen föe henne så..

HEJA AGNES!

xoxo
Imblond


ps. mina skridskor var med i det här nummret lite kul  :)

 

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback