Party topp

Hej ! Idag var det en riktigt skön dag, vi fick sluta tidigare från den sista lektionen så jag drog med min snälla pappa till täby centrum och jag fick en underbar paljett top till min fest. Nyfikna? ja ni får se på fredag för om mina vänner läser så kommer dom inte att bli överraskade!! Hehe onda lilla mig kommer fram igen...

Mitt internet dampade igår så jag fick inte en bild på mina nya stövlar så ni får se imorgon när jag kommer hem till mamma tyvärr.

xoxo
Imblond


ps. Tack farmor för att du fixade mina skor och för tidningen!! puss
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

har en tävling på min blogg man kan vinna armband kolla in www.hannibunni.blogg.se

2009-12-03 @ 19:26:57
Jag är: Jenny

Internet stojjar världen över, eller i alla fall här i Halmstad mitt vart likadant igår.

2009-12-04 @ 16:37:40
URL: http://jennza.blogg.se/
Jag är: Emmelist

vad roligt att du vill vara med :D några planer denna fredagskväll då? :)

2009-12-04 @ 17:21:03
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback