Tillbaka igen !

Jaha , nu har det varit ett långt upphåll igen men det har ändå varit skönt att inte blogga, för jag har inte riktigt haft någon lust. Men nu är jag på banan igen och ska försöka ladda upp mer bilder och mer mode :)

Nu ihelgen har jag varit hos min pappa occh vi har hittat på en massa mysigt sen hade jag studiedag i måndags och då var jag och pappa och shoppa nya skidkläder till mig! :)


Och idag så har jag äntligen köpt mina efterlängtade Uggs som min snälla Farmor och Pappa har gett mig sen att jag får betala en del själv gör inget för jag är så glad!!

xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

Töligt snygga skor!! ge mig

2010-02-09 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback