Packar och ingen bild

Sitter och packar ihop det sista till min Thailandsresa medans funderar jag på hur det ser ut där ..
Har aldrig varot där så just nu kan jag inte föreställa mig mer än en låånnng flygresa men jag få väl se när jag kommer fram.
På grund av resan så kommer jag bara skicka ett inlägg eller två med mobilen för att hålla er lite uppdaterade men det kommer inte vara så mycket liv här för den här veckan tänker jag bara ta det lungt och  slappa med min farmor.


Var med K idag vi gick till stinsen och shoppa det in sista till resan b.la. en liten kofta till kvällen och spray balsam nej nu måste jag packa klart
Love

xoxo
Imblonnd
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback