Dagens

Hola como estas? Haha har jag kul eller ? Vad ska ni göra idag ? jag ska försöka tvinga med min lilla N till stinsen och shoppa lite nödvändigheter till tävlingen och resan . N heter igentligen Nathalie men jag orkar inte skriva hela hennes namn så N . just det hittade en gammal dikt jag skrev förut jag mådde nog verkligen inte bra ett tag där det var ganska ledsamma dikter som inte jag vill att ni ska få se <3

Har jag förresten berättat att mitt efterlängtade strul kontokort har kommit det är gul :oo men ändå ganska snyggt så jag är glad!

som jag sa idag har jag mycket att göra men först  SNÄLLA N KOOOMMM!!
och jag ska laga mina ridbyxor som spruckit ni vill inte veta var. Städa klart, uppdatera och plugga så happy day! Not really men jag glömde en sak ska packa med, det är väl ljuspunkten idag :) För snart åker jag !!
här är en liten bild på var jag kommer bo : nice  va ?xoxo Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linnea

Ååååh jag vill också dit!!<3

2009-10-25 @ 10:49:33
Jag är: N

hihi jag har varit där ;) jag har suttit i baren i vattnet ;) mina kompisar bodde där ! Det är jätte nära till Fantasia ;)

2009-11-05 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback