Kalla tår och frusna lår

Hallu! är det bara jag eller är det väldigt kallt?! Gick ut med familjen och efter en halvtimme  tog jag mig i kragen och gjordde klart spanskan ( bara för att få komma in )...
Jag hade planerat att ta med mig pappa till Täby centrum för att kolla skor men det sabbade han lite senare så jag får väl leta själv sen då :(

Kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle ha en tävling idag, glömsk som jag är kom jag på att priset ligger hemma hos mamma och då kan jag inte visa den .. Nyfikna ja mitt fel att jag är så glömsk.

xoxo
Imblond
 
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Natalie - It's all about attityd

vilken gullig liten blogg du har :)

take care! puss :)

2009-11-29 @ 18:10:40
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Jag är: Maja

Är det du på bilden?

I såna fall liknar du,på den bilden en tjej som var med i topmodel.Ni har nästan samma färg på håret och ansiktet liknar väldigt mycket:)

2009-11-30 @ 16:48:44
URL: http://dessig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback