Sorry

Hallo! sorry att jag inte har skrivit i h

Helgen men jag har inte haft en enda ledig stund! I lördags så hade vi Emilia och hennes familj här på middag och vi hade det jätte trevligt, innan det var jag och klippte mig 5 hela cm kortare och uppklippt det blev jätte snyggt :)
I söndags var familjen och badade och sen gick vi på nästa middag hos kusinerna som var helt ok även om jag inte var sådär jätte lätt road eftersom jag var väldigt trött...

Kollade nyss på schoolsoft och såg att jag har fått MVG på ett matteprov så go emma go go Emma!

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Cozumel

Hejsanhoppsan!

Undrar lite om vad du tycker om att döma ifall man har dyra kläder så ser man ner på andra..?



http://cozumel.blogg.se/2009/december/har-man-dyra-klader-ska-man-ner-pa-alla-andra.html#comment



wihooo.

pussen!

2009-12-09 @ 19:59:32
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback