Every girl needs a break

Me standing on N's butt :P

Hej från den frånvarande bloggeskan!!
Har haft så mycket att tänka på nu efter min födelsedag och fest och så, det har helt enkelt inte funnits någon tid att blogga på. Men eftersom det är är min blogg på mina villkor så vad gör det ?

Min glamour fest var as kul och alla blev super spidade och vi gjorde massa bus ( dom flesta av oss ialla fall ).

Men tiden går fort när man har roligt så jag tänkte ta igen det här förlorade bloggandet med att följa upp vad som händer i skolan på tema veckan via mobilen ....

Har tänkt att skapa en ny liten kategori där jag lägger in saker som ja skapat ( ritat och så)


xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Sis ;)

hahhaha! det va jättekul emma! :* LIFE IS WHAT YOU MAKE IT! <3

2010-01-05 @ 12:38:06
URL: http://thejessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback