Elaka människor!!

Hallå! Just nu håller jag på med att fixa till mig så att vi kan gå och äta middag här på vårt lilla hotell uppe vid Kungsberget. Idag så har vi hunnit med att åka skidor hela dagen och det kändes skönt att känna att skidåkningen sitter kvar i kroppen :)

 

Men nu vill jag prata om något som jag tycker är viktigt. Nu har jag fått min första elaka kommentar och det känns illa att jag inte vet vem denna person är eftersom hon eller han valde att vara anonym och feg. Den  som vill mig något ont eller säga något taskigt kan istället för att skriva en kommentar här, säga det till mig i person.
Känner man mig inte och går in här så kan man gott klicka sig bort härifrån istället för att skriva elaka saker.
Min blogg handlar om mig och då vill jag ha ett bra klimat här på bloggen.

Så snälla känner du för att vara elak gå till någon annan och låt mig vara...

xoxo
Imblond

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback