Tiden som saknas

Man borde ha en liten klocka som man kunde stanna tiden en stund det skulle vara skönt att inte alltid behöva stressa !
Det blev strul med skjutsningen till ridningen igen och efter en stunds tänkande kom vi på att vi kunde sluta tidigare och åka buss och tåg men efter en stund insåg vi att det fungerande utan att sluta tidigare !

Annars idag så har det varit ganska körigt i skolan och senare på dagen ångrade jag att jag valt jeans och pullover det blev skit varmt!!
sen åkte jag till goodman och fixat och nu ska jag forstsätta skriva på min uppsats blää

see you soon
xoxo Emma   Raholmarnas lungn saknar!
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

jag med!<3

2009-09-16 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback