Lista

kom precis hem från en långpromenad i skogen med familjen, haha super kul har upptäckt att david är en liten krigs galning som älskar att testa gränser! måste plugga idag tänke fortsätta renskriva min uppsats medans jag sitter lite barnvakt åt David medan Filip och Pappa är på kalas .måste skriva en inköps lista nu när jag har väldigt många saker som jag vill köpa! prio ett kanske är dator väska vem vet får fundera lite på det senare .

hörs senare ikväll
xoxo  Emma snygg ?
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: CAJSA

Hejhej, snygg blogg.:)



du kan du inet börja andvända bdb?<3



hihi:)<33

2009-09-19 @ 17:11:37
Jag är: Natti

Klart du ska köpa den sötis ! :D

2009-09-19 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback