Glad vs Ledsen

Idag så har det varit en rolig dag ! Även om lektionerna inte varit så roliga så har alla människorna varit det vi hade bokkrig med låt den rätte komma in och den kastades runt i allas huvuden b.la själv var jag på ett sådant flumhumör i slutet av dagen efter alla prov så det var helt sjukt ! proven kändes bra och jag tror att jag får ett bra betyg på båda så det känns skönt, nu är det bara matte provet imorgon så det känns som jag kan allt så det ska nog gå bra (hoppas jag ) sen tror jag inte att det blir några fler på ett tag.

senare nu på kvällen blev jag lite deprimerad eftersom jag fick avslag av en kompis till gröna lund som jag planerat men pappa har lovat att kompensera upp det med båt och annat kul så det får väll gå bra .



xoxo             
Emma 
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Natti

Hihi joo de e klart att det var kul med bok krig men du fick den ju inte i huvudet hela tiden !



Ps Läs eller se ALDRIG Låt den rätta komma in ! Skit skarrig ! ( INTE GOSIG ! )

2009-09-19 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback