Filmen värld...

Hej igen kära blogg! Sen jag skrev sist har nästan igen hänt förutom ett utbrott på mamma om haloweenfesten jag vill ha, men nu hänger det på N heja dig!!
Eftersom det är studiedag imorgon så ska jag ägna hela kvällen till att titta på FILM :)

 Har insett att min kamera är jätte seg och att jag behöver en liten. Men min Mamma har sagt att jag kan låna hennes så jippi (med ett krav på inga nakenbilder haha som om jag skulle!) Aja ni kommer ialla fall hållas uppdaterade med icke suddiga bilder bra va!
Ser ni jag kommer frammåt med inköpsalistan jag vill ha Gossip Girl boxarna också så att jag kan gotta mig i Blairs och Serenas snygga kläder och i hunkarna Nate , Chuck och Dan dregel....
Nu ska jag förvinna in i filmens värld först till Edward sen vem vet.....

xoxoMUMS!!!!
Emma
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Anonym

haha jag kommer !! :D

2009-09-23 @ 14:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback