Dyngsur brud mitt i skogen

Hej bloggen ! idag så har vi haft skoljogg i spö regn kan ni tänka er att springa runt i dyblöta klädr i 7km! När vi kom fram så kunde vi knappt lyfta benen av allt vatten i mjukisbyxorna som var mörkgrå efter en stund ( dom brukar vara ljusgrå) och man kunde dra ut vatten ur linnet och skorna och tjocktröjan. Jag var tvungen att ringa pappa som kom och hämtade mig motvilligt men veknade när han såg att jag verkligen var dyngsur som jag sagt. När jag kom hem kastade jag mig in i den varma duschen och bytte om till mjukiskläder. Satte mig med en kopp varmchocklad och tittade på Gossip Girl . När pappa kom hem igen fick jag en rosa mus !! Jippi den är jätte fin nu saknas bara musmatta, datorväska och usb minne till datorn.

Har äntligen lämmnat in uppstsen som blev riktigt bra men fick sitta uppe halva natten med att ändra från dåtid till nutid! därav att jag inte kunde blogga igår kväll <3

Det var allt för mig idag!

xoxo
Emma
Kan tyvärr inte sätta in bilder från idag då jag inte har min egen dator här, ni får se imorgon
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Nattí

haha vet du va niklas sa när jag kom hem ? INGENTING men höll dörimot på att skratta ihjäl sej :/

2009-09-24 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback