Duktiga Emma

Hej hej! sitter här och håller på med en väldigt svår grej! Ni får se den sen... Idag i skolan så var alla väldigt trötta och jag med såklart sa till mamma att jag ville vara sjuk men icke sa nicke:P Senare blev man ju piggare och då å var det bara att plugga och plugga. Sista lektionen var teori i idrott, är det någon annan som har det med ? aja vi har bytt idrotts lärare igen hon verkar bra vi hade inga bra förhoppningar men hon lyckades få oss på hennes sida. Jösses det låter som om jag snackar om gott och ont... hahahaha skrattar åt mig själv. När jag kom hem så var det bara att sätta sig framför datorn och ha lite kul . Pappa har varit snäll och ordnat upp det här med kort och vi fick skita i skandia på grund av deras sega uppträdande:p så nu blir det handelsbanken.
Sen gick jag ut och grävde upp rovorna som mamma bett mig, lilla duktiga jag !!!

Skriver mer sen och ger er min svåra uppgift...

xoxo     Jag och den största rovan;)
Emma

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback