Hackande bloggare

Måste bara göra en liten anmärkning! Varför måste bloggare hacka på andra bloggare?
Alla ska stå för det dom skriver och gör alla gör misstag ibland det betyder inte att dom gör det hela tiden.
Att alla hackar på tonårs och unga mammor för att dom tycker att dom kastar bort sina liv men kan dom som skriver dom här komentarerna själva sätta sig in in situationen där man vet att man har en levande varelse där inne. Det kan inte jag och då kan jag inte säga eller skriva något elakt heller! Jag hyllar alla mammor för att dom skapar något sådant som barn, som skapar livet på jorden dom är fantaskiska i vilken ålder dom en har !!
 

I mitt liv idag så har det inte hänt så mycket stack till stinsen med mamma och shoppade lite orkar inte ta bild för trött efter maten blir det godis och film :)
 xoxo Emma min älskade goodman tyvärr har jag röda ögon men aja! 
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback