Var blir man arg ?

Hallu! måndag igen och skola . I skolan nu har vi så kallad hälsovecka då vi inte har en enda vanlig lektion! jippi och vi har 9-14 dagar varje dag, det som är värre är morgondagen då är det innebandy tunering !! HJÄLP !
jag riktigt suger på innebandy och att spela det med hela skolan kommer bli jobbigt. Idag i skolan så fick vi inte göra så mycket mer än att man fick ett uppdrag som man skulle göra mitt var så lätt som : du ska vänta till den du pratar med pratat klart. såå svårt. Sen fick man skriva och rita på ett papper var i kroppen man blir arg glad mm. det var svårt hur vet man det ?
När jag var hemma så renskrev jag klart berättelsen så nu är det bara slutet kvar.
Åkte med mamma till stinsen och köpte en jacka till min bror och när vi var inne på Lindex så hitta jag snyggaste pälsjackan ! (fake så klart ) som jag köpte mamma betala halva och jag halva. Sen på stadium ett par nya  mjukis i lila tar ett kort imorgon<3


xoxo
Emma        kameran är urladdad sätter in bild lite senare

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback