Jag är så duktig

Idag så har jag varit på födelsedagsfest :) för min sjuåriga kusin ! Jätte kul , inte men det var helt ok iallafall inte en sådan fest som man dör på. Har äntligen gjort klart spanska häftet så nu är det än så länge bara uppsatsen som ska vara inne på torsdag panik! har inga ideer och det kommer bara bli plugga imorgon när jag passar Jakob och Lukas och efter stallet på tisdag och onsdag sen måste den vara klar hjälp!  Har inte kommit något framåt med min inköpslista heller har ens inte börjat;P har lagt in min första bild på Bildagboken , duktigt va efter allt tjat (.) onda ögat :P aja har inte så mycket mer attsäga idag nu ska jag gå och köpa lite låtar till min ipod har tröttnat på dom gamla !

xoxo Emma

söyta david på väg att flyga :)

xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback