Love youselves

Hallu igen! Nu har jag renskrivit nästan hela min handskrivna uppsats, nu måste jag bara på vad som ska hända sen dramatiskt eller självklart? själv tror jag att det kommer bli dramatiskt. kändes lite deppigt att inte kunna gå på grönan men så kan det gå.

Sitter och tänker på hur elaka folk kan vara , jag känner människor som tittar nedlåtande på mig utan någon andledning som om jag vore helt dum i huvudet. Jag kan inte förstå mig på dom som livnär sig på andras olycka jag var en sådan person förut som dom kunde leva på men man blir bättre och nu när jag är äldre och mer säker är det få saker som rör mig i ryggen och dom kan inte skada mig längre och dom kan inte säga att jag är ful när jag vet att jag ser bra ut. Så jag ber er som är utsatta tänk positiva taknar så klarar ni er och inser att ni är vackra och smarta vad än någon säger till er!



Love yourselves

xoxo                    Utsikt
Emma
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: k

bra där ems

2009-09-19 @ 21:49:09
Jag är: Natti

Gumman de e bra du ska inte bry dej om vad andra tycker !! :D

2009-09-19 @ 22:49:58
Jag är: Imblond

Tack <3

2009-09-20 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback