Dumma buss

Hej hej idag så har det inte hänt så mycket . Matte provet kändes rätt så bra jag får nog ialla fall minst G. Köpte en klubba av khalid men den snodde alex , blä på dig nu är du skyldig mig mer design <3  Aja när vi skulle åka hem så satte vi oss på bussen som var försenad så vi ser 528 gå framför ögonen på oss  och springer efter men missar så vi hoppar på 607 igen och han kände igen oss så vi behövde inte visa kortet när vi kom ikapp 528an igen så kutade vi efter och jag såg att han såg oss men som det as han var så körde han iväg. ialla fall så det var bara att hoppa på 607 ingen och gå hem från stationen . Ridningen gick jätte bra men jag behöver träna på sittbenen och maverick gick super ! Pappa kom och tittade med Filip och David  så det  var kul .
Nu ska vi titta på film .

hörs imorgon  xoxo Emma
                                  söta bror filip
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback