Döm efter insyn

God morgon ! Vet ni jag har alltid funderat på varför mulliga personer hatar smala ! ( inte alltid säger jag ) och vice versa . varje gång jag går på stan så kan man se folk som blänger på varandra och i vissa bloggar så utsätts anorextiker och människor som har fetma för nedtryckade kommentaren . Varför kan man inte bara låta folk vara som dom är utan att tracka ner på varndra, försök se det som att alla ser bra ut och gotta er inte i någon annans problem dom här tjejerna och killarna har säkert ett hjärta av guld så tänk på det nästa gång innan ni vräker ur er någonting det finns allid folk som blir sårade även om  dom inte visar det !!

Idag så är det studiedag då da så jag ska studera lite och vara duktig . Sen så hoppas jag på lite besök !

Hörs sen <3

xoxo Emma
Döm aldrig före du sett personligheten!
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback