TTRÖÖTT !!

Hej !ledsen för att jag inte skrev igår när jag kom på att jag borde blogga var datorn avstängd och jag orksde inte sätta påden:(...nu sitter jag här i sängen och är döds trött är dessutom andra gången jag skriver samma sak för att jag råkade putta till någonting som gjorde att hela texten raderades :S aja skoldagen var ok inget spc hände och det var väldigt skönt på no för vi hade vikarie och jag var klar. Jag N och S bestämde att gå till stinsen på söndag och det ska bli skönt med en tjejdag även om jag kommer sakna mamma som åker iväg till irland då på jobb prylar.
Ridningen var jätte rolig jag fick sötnosen tarzan och vi hoppade det märktes dock att jag var trött på min hållning men strunt samma snart är det tävlig och det här kändes som en bra övning inför det sen ska jag ju hoppa på onsdag med så...

Nej nu ska jag sova fast klockan bara är tio så är jag jätte jätte trött och orkar dessutom inte sätta in bild så ni får se något i morgon i stället

xoxo
Emma
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback