SJUK!

Hej ! är såå ledsen för den dåliga uppdateringen men jag är jätte sjuk och mår jätte dåligt så det är en kraftansträngning att ta sig till datorn :( Jag ligger mest och sover och tittar på gossip girl ,har äntligen köpt boxen nu ska jag bara spara ihop till  andra. Då det inte har hänt så mycket i mitt liv så får ni en liten lista på vad jag saknar och inte saknar.

Saknar                                                                 NOT Miss
                                                                              Slask
Farmor och olina
Karoline                                                                  Idioter
Snö
Värme
Friska dagar                                                   sen kommer jag inte på någonting
Pappa
Kortet
Love them!



God Natt ser om jag orkar skriva mer sen <3

xoxo
Emma
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linnea

Saknar du inte mig??;o, Buuuuhuu xD Hehe.

tråkigt att du är sjuk, krya på dig!:)<33

2009-10-02 @ 14:03:38
Jag är: k

miss u 2

2009-10-02 @ 17:08:08
Jag är: Imblond

Klart jag saknar dig gumman !

Tack jag ska försöka bli bättre ;)

2009-10-03 @ 11:24:24
URL: http://imblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback