Facebook utesluter ? !

Shoo! idag vaknade jag upp hos N helt omedveten om var jag var sen kom jag ju på att hon hade haft övernattning för några få inklusive mig! Haha så korkad man kan vara ibland . aja på morgonen så slappade vi bara pratade och spelade lite playstation haha jag suger verkligen. Men så det var därför jag bara mobilbloggade lite snabbt igår för man kan ju inte bara avbryta allt med kan jag låna datorn!

 Åå då berättar jag vad som hände igår , det var ju inte så kul på polismuseet förutom små intressanta inslag dessutom var jag deppig för att jag tappade mina fina mjuka vantar på bussen :( Men glädjemmentet kom när jag kollade mitt svenska resultat på schoolsoft MVG ! jippie det är mitt första så på det så var jag glad hela dagen . Ridningen gick bra med så dagen slutade lyckat med personer jag tycker om :)

tja sen idag så stack jag och mamma till stisen och köpte ett par skitsnygga stövlar till mig ! sen bar det av hem till pappa.

Är det någon som vet om detta är sant ?:
Facebook har Nyligen Blivit Mycket överfulla, det har många medlemmar
klagat över Att Facebook Håller på Att bli Mycket långsam. Uppgifter Visar Att orsaken är
Att det finns för manga icke-aktiva Facebook medlemmar och å Andra Sidan Också
Många nya Facebook-medlemmar.

Vi kommer Att Skicka det här Meddelandet runt för Att se om medlemmarna är aktiva eller inte. Om
Du är aktiv Skicka till Minst 15 Andra användare Använda kopiera + klistra in för Att visum
Att du Fortfarande är aktiv. * De som integ Skicka meddelandet Inom 2 veckor
kommer Att tas bort utan tvekan Att Utrymme Skapa mer .

Detta Skicka meddelande till alla dina vänner och visum mig Att du Fortfarande är aktiva och
du kommer Inte Att utgå.

Grundare av Facebook,
Mark Zuckerbe


känns lite konstigt om det vore men vet någon ?


Nej nu ska jag gå och slappa framför tven så bay bay!

xoxo Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback