Dumma dumma dumma uppsats!

Hej ! Idag så var det skola som vanligt och sen rida det gick super på ridningen även im major var helt otoligt spidad och gick baklänges av framåtdrivning ! Sussie sa att det var för att han varit halt en längre tid och inte hoppat ordentligt på ett tag så han var överlycklig inte mig emot jag älskar heta häsar!
Goodman var super gosig idag stod och kråmade sig som värsta hingsten för att få mer godis:)

När jag kom hem så åt jag och sen kollade jag på schoolsoft där dom satt in so resultaten mitt var G :( hon tyckte inte att det var så många historiska skildringar i den så alla som ville fick en andra chans att bättra på sitt betyg genom att lägga till sakker i uppsatsen jag har redan börjat då jag faktiskt inte var nöjd med resultatet så vad säger jag  Naepoleon here i come again! den här gången ska jag ialla fall få VG!!
Imorgon sätter Christine in sv resultaten så jag hoppas att jag får bra där som en tröst för det  dåliga so resultatet !

xoxo
Imblond
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback