Skit bra musiklärare

Shululu ! sitter i sägen efter en dag av mycket nytta och nästan inget nöje ...
det började med att vi inte fick våran sovmorgon för någon nyhetsorgentering ! var vi dom enda eller var det fler som gjorde det idag ? och sen fick vi ha idrott på sexornas tid som innebär att man måste ducha däärr ! det är så äckligt och luktar väldigt väldigt illa men bättre det än att lukta svett... sen springa till bussen med N för att hinna tillbaka till lunchen, vi hann som tur var puh . men som kompensation fick vi skippa den otroligt långa so lektionen och sluta direkt efter musiken . På musiken hade vi bästa vikarien på länge hon hette marianne och var artist och låtskrivare och sjög som en gud !  men då vi fick sluta tidigare så tänkte jag att jag sticker till stallet direkt så kommer jag hem tidigare ;) det gjorde jag för goodman stod i hagen och skulle inte in förren en och en halvtimma senare så det var bara att sätta sig på bussen hem igen suck. Väl hemma så var jag duktig och rensade ur min byrå och insåg att jag behöver höstkläder !! sen pluggade jag spanska och svarade på cajsas brev efter ca tre veckor så seg är jag...

Nej nu ska jag sova jag är så trött!!

xoxo
Emma 


http://www.myspace.com/maryndiaye kolla in hennes sida och lyssna på musiken jag lovar den är jätte bra !!
xoxo Imblond

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback