Prooov !

Halloj ! idag var det som alla vet skoldag och jag märkte snabbt att efter bara två dagar som sjuk hade jag missat en del :( Fast jag kom i kapp ganska snabbt och efter spanskan var det no-prov ! aja det kändes bra även om jag inte riktigt vet hur det gick får kolla efter en vecka på schoolsoft eller tidigare, han brukar vara ganska snabb på att rätta :) idag när det är så kallt och jag insett att det jag måste köpa mycket snart är kappa ,vantar , mössa och en riktigt tjockis halsduk ! när man går ut nu i skinnjackan blir man till is och hackar tänder... tyvärr så kostar domjag älskar mest mer en vad lilla jag har råd med vilket gör mig ledsen ...
 varför ska saker kosta så mycket och vad skulle pengar igentligen ha för värde om man bara såg dom som pappers lappar ?
sen gick jag och N hem för att plugga måja mest jag som pluggade då . men när jag var klar så gick vi in på min lilla älskling power point och gjorde inbjudningarna till N fest och som det geni jag är blev dom skit snygga !

Och nu sitter jag här och undrar vad i all världen jag ska göra nu, jag tror jag ringer till farmor .

skriver imorron <3

xoxo Emma Jag bokstavligt älskar dom här bilderna !!
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Mikaela

prov är jobbiga!

2009-10-05 @ 22:22:55
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback