Är det grovt viktigt....

Hallu! Just nu är jag allmänt kall och hungrig och fasar för att gå ner till butiken och handla mat ska kolla i skåpet och hoppas att det finns våffelsmet!
sen ska jag nog göra vam choklad ,mums!
Idag har det varit en ganska lungn dag med en söt lite hänig men fottillfrisknade N efter sig <3
sitter nu hemma har gjort soläxan och ska lägga in alla böcker som varit borta hos N ett tag nu. Jag är som ett biblotek för vissa herregud men då slipper bokhyllan vara proppfull och jag slipper vänner som gnäller över att dom inte har några böcker så bara bra saker.

vi fick tillbaka no provet idag fick G men är nöjd ändå för jag är inte världens bästa på no ( inte för att jag någon gång fått IG då men ändå)
Jag tycker att vissa tar det här med betyg på lite för stort allvar jag vet att det är skit viktigt och det tycker jag med det är inte det jag säger men första terninen i åttan då man får sina allra första betyg kan man bara inte vänta sig att få MVG i alla ämnen på en gång!
är det någon som håller med mig diskutera gärna ?!

xoxo Emma  är bokstavligt begravd i skolarbete just nu!
xoxo Imblond

Kommentera här
Jag är: Linnea

Nej de är bara bra att ha lägre betyg i början för då har man ngt att kämpa för:)

det är ju inge kul att få mvg en termin och sedan nästa termin sänka sig!

2009-10-12 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback